Kamagra – jakie mogą być skutki uboczne jej stosowania?

Kamagra jest lekiem stosowanym w przypadku zaburzeń erekcji. Jego działanie opiera się na tej samej substancji czynnej co w przypadku Viagry, czyli sildenafilu.

Czy zażywanie Kamagry może powodować niepożądane skutki?

Kamagra jak wszystkie leki ma skutki uboczne. W przypadku leku Kamagra skutki uboczne wynikają zazwyczaj z przekroczenia rekomendowanej dawki lub nieprzestrzegania innych zaleceń lekarza lub producenta. Są również leki podczas zażywania, których nie należy stosować preparatów opartych na sildenafilu oraz choroby, które stanowią przeciwwskazanie dla kuracji Kamagrą. Do chorób tych należą przykładowo choroby układu krążenia. Najlepiej przed rozpoczęciem stosowania leku Kamagra skonsultować się z lekarzem.

Jakie są skutki uboczne zażywania Kamagry?

Podczas używania leku Kamagra skutki uboczne mogą być mniej lub bardziej uciążliwe. Najczęściej pojawiają się bóle głowy, zaczerwienienie na twarzy czy nudności oraz ogólnie osłabienie i omdlenia. Zdarzają się problemy ze wzrokiem, ciśnieniem czy zaburzenia pamięci. Skutków ubocznych nie należy bagatelizować, jednak mimo ich występowania lek Kamagra można uznać za produkt bezpieczny.

Tekst napisany na podstawie https://www.aptekakamagra.pl/kamagra.html